Μεγάλου Αλεξάνδου 27, 65302, ΚΑΒΑΛΑ

Ακόμα ταλαιπωρείστε για έκδοση Αποδείξεων ή Τιμολογίων;
Η λύση είναι εδώ, κυριολεκτικά με ένα Κλικ!
Ταυτόχρονη Έκδοση: Παραστατικού Πελάτη ( Απόδειξη ή Τιμολόγιο )
και Τέλος Ανθεκτικότητας στην Κλιματική Κρίση (πρώην Φόρος Διαμονής)

Όλες οι λειτουργίες μέσα από μια οθόνη! Εύκολα και Γρήγορα

Μόνο αν έχετε δει και άλλες εφαρμογές θα καταλάβετε την διαφορά
Ζητήστε μας ΔΩΡΕΑΝ απομακρυσμένη παρουσίαση
DEMO

Ειδικό module για μικρά ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ, ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ, ΞΕΝΩΝΕΣ
τύπου Airbnb – Booking – Homeaway – Tripadvisor – Expedia κ.α.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ για Ξενοδοχεία, Ενοικιαζόμενα Δωμάτια & Καταλύματα

ΠεριλαμβΑνει Setup, διαΣΥΝδεση Mydata και 5 Ωρες εκπαΙδευσΗ
220€ +ΦΠΑ

Κατεβάστε PDF εδώ

Τιμή Προσφοράς ΧΩΡΙΣ Πλάνο Κρατήσεων: από 160€
– Μάθε Περισσότερα εδώ –


Ειδικό module για ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ, ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ, ΞΕΝΩΝΕΣ τύπου Airbnb – Booking – Homeaway – Tripadvisor – Expedia κτλ

Κυριολεκτικά με ένα Κλικ Ταυτόχρονη Έκδοση: Παραστατικού Πελάτη (Απόδειξη ή Τιμολόγιο) και Τέλος Ανθεκτικότητας στην Κλιματική Κρίση!

Απλό και γρήγορο, με άμεση διασύνδεση MyData ή σε δεύτερο χρόνο αποστολή στο MyData (μετά από έλεγχο και διόρθωση αν χρειαστεί)
Διαμορφωμένο στις ανάγκες σας χωρίς περιττές επιλογές (με τα δικά σας στοιχεία και το λογότυπο σας επάνω στα παραστατικά)
Με γραφικό πλάνο των διαθέσιμων δωματίων (αριθμητικά και ονομαστικά)
Με πλήρη διαχείριση των κρατήσεων, check in, check out!
Απεριόριστα δωμάτια
Διαχείριση κρατήσεων και μετατροπή Κράτησης σε Διαμονή!
Όπως και μετατροπή της ΔΙΑΜΟΝΗΣ σε check out
και κυριολεκτικά με ένα Κλικ Ταυτόχρονη Έκδοση: Παραστατικού Πελάτη (Απόδειξη ή Τιμολόγιο) και Τέλος Ανθεκτικότητας στην Κρίση!
Αυτόματη σύνδεση παραστατικών και εισπράξεων!
Εκτύπωση Βιβλίου Πόρτας
Πλήθος εκτυπώσεων
Παραμετροποίηση για κοινωνικό τουρισμό ΟΑΕΔ

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
• με ηλεκτρονικό έλεγχο εγκυρότητας Α.Φ.Μ.
με αυτόματη καταχώρηση στοιχείων πελατών μέσω TAXIS
• Απεριόριστος αριθμός Τιμολογίων παροχής υπηρεσιών και Τιμολόγια Πώλησης χωρίς περιορισμό.
• Δυνατότητα διασύνδεσης με Ταμειακές για εντατική λιανική και ενημέρωση αποθήκης, εισπράξεις, διαχείριση αποθήκης και απογραφής, Διαχείριση Προσφορών
• Απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA την Α.Α.Δ.Ε
• Άντληση Παραστατικών από το myDATA με ένα κλικ
• Μαζική ή μεμονωμένη Αποστολή Παραστατικών στο myDATA
• Αναλυτική προβολή και πλήρης διαχείριση εγγραφής myDATA
• Αυτόματη συσχέτιση παραστατικών myDATA με Λογιστικές Εγγραφές
• Φίλτρα αναζήτησης με περίοδο/περιοδικότητα ή/και όλα τα πεδία δεδομένων
• Δυνατότητα εξαίρεσης εγγραφών από αποστολή και διατήρηση σε ειδικό χώρο για εύκολη παρακολούθηση.
• με ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω e-mail

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

To MyBusiness είναι η Νέα εφαρμογή ERP έκδοσης παραστατικών με απευθείας σύνδεση με την Α.Α.Δ.Ε. και την πλατφόρμα myDATA.

Στην έναρξη του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εξ αποστάσεως εργασίας το Mybusiness δείχνει το δρόμο, προσφέροντας προηγμένες λύσεις και τεχνογνωσία.

MyBusiness ERP

  •  Απεριόριστος αριθμός Τιμολογίων παροχής υπηρεσιών και Τιμολόγια Πώλησης χωρίς περιορισμό.
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με Ταμειακές για εντατική λιανική και ενημέρωση αποθήκης , εισπράξεις , διαχείριση αποθήκης και απογραφής , Διαχείριση Προσφορών κ.α.

    Δημιουργήστε εύκολα και άμεσα τα νέα ηλεκτρονικά τιμολόγια και πραγματοποιήστε τις αποστολές σας μέσω email.

✔️ Άντληση Παραστατικών από το myDATA με ένα κλικ
✔️ Μαζική ή μεμονωμένη Αποστολή Παραστατικών στο myDATA
✔️ Αναλυτική προβολή και πλήρης διαχείριση εγγραφής myDATA
✔️ Αυτόματη συσχέτιση παραστατικών myDATA με Λογιστικές Εγγραφές
✔️ Φίλτρα αναζήτησης με περίοδο/περιοδικότητα ή/και όλα τα πεδία δεδομένων
✔️ Δυνατότητα εξαίρεσης εγγραφών από αποστολή και διατήρηση σε ειδικό χώρο για εύκολη παρακολούθηση
✔️ Έξυπνη Φόρμα χαρακτηρισμού παραστατικών
✔️ Κεντρική φόρμα ειδικού σχεδιασμού “myDATAcenter” για εύκολη εποπτεία και διαχείριση όλων των παραστατικών
✔️ Δυνατότητα διασύνδεσης με Eshop βάζοντας ειδικό Module

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Μέσω της ανοικτής γραμμής εξυπηρέτησης, όλοι οι πελάτες μας, ανεξαρτήτου γεωγραφικής περιοχής μπορούν να τηλεφωνούν στους εξειδικευμένους συνεργάτες μας, 7 ημέρες την εβδομάδα, 12 ώρες την ημέρα (09:00-21:00), προκειμένου να ρωτήσουν αλλά και να λύσουν άμεσα οποιοδήποτε θέμα αφορά τη χρήση των συνδρομητικών μας προϊόντων ή οποιοδήποτε άλλο τεχνικό θέμα. Ακούμε το πρόβλημά σας, δίνοντας λύση σ’ αυτό άμεσα και υπεύθυνα.
Είμαστε εδώ για να σας παρέχουμε όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε καλύτερα το πρόβλημα σας. Δεχόμαστε τις δικές σας προτάσεις ώστε να γίνουμε καλύτεροι.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Όλοι οι νέοι και παλαιοί πελάτες μας εκπαιδεύονται στη χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών μας.

after sales support

Η υπηρεσία After Sales Support της εταιρείας μας λειτουργεί με στόχο τη μεγιστοποίηση του οφέλους των πελατών μας μετά την αγορά και καθ’ όλη τη χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών μας.

Μέλημά μας η όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση των προηγμένων δυνατοτήτων των προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε αυτά να εξελιχθούν και στην πράξη ως αποτελεσματικά εργαλεία δουλειάς για κάθε επαγγελματία.

Οι καταρτισμένοι και πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν συνεργάτες της εταιρίας μας είναι καθημερινά στη διάθεσή σας να σας ενημερώσουν, να σας βοηθήσουν αλλά και να σας εκπαιδεύσουν εντελώς δωρεάν, έτσι ώστε να αξιοποιείτε με ευκολία και στο έπακρο τις δυνατότητες των προηγμένων επιστημονικά και τεχνολογικά προϊόντων και υπηρεσιών μας.

Η φιλοσοφία μας κατά τη δημιουργία της υπηρεσίας after sales support κινείται αναλυτικότερα σε τρείς βασικούς άξονες:

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για κάθε πελάτη μας
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΛΟΓΟ σε θέματα που άπτονται στη χρήση των προϊόντων μας.