ΚΟΣΤΟΣ ERP ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ myDATA

ΠεριλαμβΑνει Setup, διαΣΥΝδεση με Mydata και 5 ώρες εκπαΙδευση στον πεΛΑτη
140€ + ΦΠΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

To MyBusiness είναι η Νέα εφαρμογή ERP έκδοσης παραστατικών με απευθείας σύνδεση με την Α.Α.Δ.Ε. και την πλατφόρμα myDATA. Στην έναρξη του ψηφιακού μετασχηματισμού και της εξ αποστάσεως εργασίας, η mybusiness δείχνει το δρόμο, προσφέροντας προηγμένες λύσεις και τεχνογνωσία. Εμπορο-λογιστικές Εφαρμογές για όλες τις Επιχειρήσεις και τους Ελεύθερους Επαγγελματίες σε πλήρη εναρμόνιση με την πλατφόρμα myDATA της Α.Α.Δ.Ε.

MyBusiness ERP

  •  Απεριόριστος αριθμός Τιμολογίων παροχής υπηρεσιών και Τιμολόγια Πώλησης χωρίς περιορισμό.
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με Ταμειακές για εντατική λιανική και ενημέρωση αποθήκης , εισπράξεις , διαχείριση αποθήκης και απογραφής , Διαχείριση Προσφορών κ.α.

    Δημιουργήστε εύκολα και άμεσα τα νέα ηλεκτρονικά τιμολόγια και πραγματοποιήστε τις αποστολές σας μέσω email.

✔️ Άντληση Παραστατικών από το myDATA με ένα κλικ
✔️ Μαζική ή μεμονωμένη Αποστολή Παραστατικών στο myDATA
✔️ Αναλυτική προβολή και πλήρης διαχείριση εγγραφής myDATA
✔️ Αυτόματη συσχέτιση παραστατικών myDATA με Λογιστικές Εγγραφές
✔️ Φίλτρα αναζήτησης με περίοδο/περιοδικότητα ή/και όλα τα πεδία δεδομένων
✔️ Δυνατότητα εξαίρεσης εγγραφών από αποστολή και διατήρηση σε ειδικό χώρο για εύκολη παρακολούθηση
✔️ Έξυπνη Φόρμα χαρακτηρισμού παραστατικών
✔️ Κεντρική φόρμα ειδικού σχεδιασμού “myDATAcenter” για εύκολη εποπτεία και διαχείριση όλων των παραστατικών
✔️ Δυνατότητα διασύνδεσης με Eshop βάζοντας ειδικό Module

ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Εταιρείες Χονδρικής και Λιανικής πώλησης, κατασκευής ειδών, βιοτεχνίες, εμπορικές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις υποστήριξης & παροχή υπηρεσιών (π.χ υδραυλικοί, μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι κ.α), super markets, καταστήματα ένδυσης – υπόδησης, συνεργεία, δικηγόρους, αγρότες, θεραπευτήρια, ενοικιαζόμενα καταλύματα (ειδική φόρμα φόρου διαμονής), οποιανδήποτε τιμολογεί.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Μέσω της ανοικτής γραμμής εξυπηρέτησης, όλοι οι πελάτες μας, ανεξαρτήτου γεωγραφικής περιοχής μπορούν να τηλεφωνούν στους εξειδικευμένους συνεργάτες μας, 7 ημέρες την εβδομάδα, 12 ώρες την ημέρα (09:00-21:00), προκειμένου να ρωτήσουν αλλά και να λύσουν άμεσα οποιοδήποτε θέμα αφορά τη χρήση των συνδρομητικών μας προϊόντων ή οποιοδήποτε άλλο τεχνικό θέμα. Ακούμε το πρόβλημά σας, δίνοντας λύση σ’ αυτό άμεσα και υπεύθυνα.
Είμαστε εδώ για να σας παρέχουμε όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε καλύτερα το πρόβλημα σας. Δεχόμαστε τις δικές σας προτάσεις ώστε να γίνουμε καλύτεροι.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Όλοι οι νέοι και παλαιοί πελάτες μας εκπαιδεύονται στη χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών μας.

after sales support

Η υπηρεσία After Sales Support της εταιρείας μας λειτουργεί με στόχο τη μεγιστοποίηση του οφέλους των πελατών μας μετά την αγορά και καθ’ όλη τη χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών μας.

Μέλημά μας η όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση των προηγμένων δυνατοτήτων των προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε αυτά να εξελιχθούν και στην πράξη ως αποτελεσματικά εργαλεία δουλειάς για κάθε επαγγελματία.

Οι καταρτισμένοι και πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν συνεργάτες της εταιρίας μας είναι καθημερινά στη διάθεσή σας να σας ενημερώσουν, να σας βοηθήσουν αλλά και να σας εκπαιδεύσουν εντελώς δωρεάν, έτσι ώστε να αξιοποιείτε με ευκολία και στο έπακρο τις δυνατότητες των προηγμένων επιστημονικά και τεχνολογικά προϊόντων και υπηρεσιών μας.

Η φιλοσοφία μας κατά τη δημιουργία της υπηρεσίας after sales support κινείται αναλυτικότερα σε τρείς βασικούς άξονες:

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για κάθε πελάτη μας
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΛΟΓΟ σε θέματα που άπτονται στη χρήση των προϊόντων μας.

ΚΟΣΤΟΣ ΕΤΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΟ
50€ + ΦΠΑ